Заява Головои Ради СМГО «Сумський автомобільний клуб» щодо впроваджень обмеження швидкості

Заява.

18.07.2013 в м. Суми відбулось «Відкрите спілкування з впровадження місцевої ініціативи обмеження швидкості на невеликих вулицях». З цього приводу хотілося б зазначити наступне:

  1. На моє особисте переконання «відкрите спілкування» передбачає вільний доступ всіх зацікавлених осіб. На великий жаль, організатори цього разу офіційно не запросили жодну з місцевих організацій, які своїми цілями декларують захист прав автомобілістів, або мотоциклістів. Більше того, сам факт проведення «спілкування» тримався в секреті, місце та час його проведення не повідомлялись нікому.
  2. Хоч офіційно СМГО «Сумський автомобільний клуб» участь в спілкуванні не брав і проблему досконало не обговорював (за браком часу до початку «спілкувань»), але невеличке обговорення відбулось на інтернет форумі організації (http://www.auto.sumy.ua/phpbb/topic7609.html) де абсолютна більшість тих, хто приймав участь, дійшли думки, що на невеликих вулицях нашого міста достатньо, нажаль, «природних» обмежень швидкості (в народі «яма») які й так не дозволяють рухатися з нормальною швидкістю.
  3. На мою особисту думку, яку, як думаю, підтримає більшість автомобілістів м. Суми введення обмеження швидкості руху істотно не вплине на безпеку руху. Воно не потрібне в цілому, крім окремих випадків, де, тут моя особиста думка співпадає з думкою Андрія Попрушко (який є Головою ревізійної комісії СМГО «Сумський автомобільний клуб» та був присутній на «спілкуванні», де висловив свою особисту точку зору), краще це зробити за допомогою «лежачих поліцейських». Якщо організатори «спілкування» так піклуються про безпеку на наших дорогах радив би їм звернути свою увагу на наступне:
    • cтан розмітки, світлофорів та дорожніх знаків – їх повинно бути гарно видно, вони повинні чітко й ясно попереджати учасників дорожнього руху про ті чи інші особливості конкретного місця;
    • стан покриття проїзної частини та тротуарів, для того щоб жоден з учасників дорожнього руху не повинен був зайвий раз маневрувати та піддавати небезпеці себе та інших;
    • достатнє освітлення вулиць міста (особливо в місцях де організовано пішохідні переходи) в темну пору доби;
    • безумовне дотримання вимог ПДР ВСІМИ учасниками дорожнього руху, в тому числі пішоходами та велосипедистами та контроль ДАІ за цим. Ні для кого не секрет, що пішоходи та велосипедисти ніяк не контролюються, ДАІ «заплющує очі» на їхні порушення. Часто пішоходи та велосипедисти взагалі не мають уяви про свої обов’язки згідно ПДР, бо навчатися й отримувати посвідчення (як водіїв) їх ніхто не зобов’язує.

Обговорення в темі форума - http://www.auto.sumy.ua/phpbb/topic7637.html 


Share