По всій Україні в усіх його сегментах реалізували лише трохи більше дев’яти тисяч машин. І хоча напівсвятковий на пострадянських теренах місяць традиційно не надто тішить дилерів активними продажами – навіть порівняно із таким же (і теж уже кризовим) періодом попереднього року – показник майже утричі гірший. Щодо грудня – приміром, найвагоміший сегмент легковиків втратив майже сорок відсотків. Варто зазначити, що й рятувати ситуацію тут намагаються інакше, ніж в Європі. З одного боку, влада на підтримку галузі так майже нічого і не вчиняє. З іншого – самі імпортери, на відміну від західних, і далі сподіваються лише на якісь преференції, не надто переймаючись залученням споживача поліпшеними фінансовими чи то пак сервісними умовами. Тепер найімовірнішим порятунком для себе вони вважають начебто підтриману на найвищому рівні ідею налагодження нестихійної системи торгівлі вживаними автомобілями. Трійка лідерів збуту у новому році залишилася незмінною – ВАЗ, ЗАЗ та Hyundai, щоправда срібний із бронзовим призери помінялися місцями. Інший корейський автовиробник, КІА, навпаки, по шкалі прихильності українців піднявся: тепер він четвертий, тоді як наприкінці минулого року був лише шостим. Toyota суттєво втратила позиції, посунувшись аж на восьме місце. І таким чином все ж продемонструвавши вплив світових трендів. До десятки найпродаваніших додався Nissan, натомість поза її межі із сьомого місця зникла Skoda.