"Перевірка технічного стану КТЗ проводиться працівниками автомобільно-технічної інспекції підрозділів Державтоінспекції (далі - працівники АТІ) не менше одного разу на тиждень за окремо розробленою та затвердженою керівництвом управлінь (відділень) ДАІ ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі дислокацією.
На автомобільних дорогах і вулицях можуть бути перевірені КТЗ незалежно від їх призначення, місця реєстрації та належності, крім автомобілів: швидкої медичної допомоги, оперативних та аварійно-рятувальних служб, військових і дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав, а також тих, що рухаються в колонах."
Проверять будут:
"(a) гальмова система та її складники
(b) система випуску
(c) вміст CH / димність випускних газів дизельного двигуна
(d) вміст CO (паливо: бензин, природний газ або зріджений нафтовий газ)
(e) рульове керування та його складники
(f) зовнішні світлові прилади та сигналізації
(g) колеса/шини
(h) підвіска (видимі дефекти)
(i) шасі (видимі дефекти)
(j) переобладнання
(k) інші недоліки (згідно з підпунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 N 1306 (із змінами))
(l) підтікання палива та/або оливи"
Веселухо...
Упоминающийся по тексту ДСТУ 3649-97 (в котором описана процедура проверки неисправностей и из выявления) можно скачать тут.