Решил поделиться историей общения с СТО-2 (Черепина)
К написанному добавить особо нечего - в заяве все "как есть".
Керівнику Корпорації «УкрАвто»
Керівнику «СумиАвто»
від ***
м. Суми, вул. ***
+380-50-***
Скарга
на підхід до обслуговування
Я, ***, протягом останніх 5 років обслуговував свій автомобіль ЗАЗ 110307 «Славута» *** на СТО СумиАвто на вул. Черепіна в м. Суми, в одного і того ж майстра (В.П. Барабан). Якістю робіт я в цілому завжди був задоволений.
Також протягом останніх років я направляв на ремонти два службових автомобіля ЗАЗ 1102 «Таврія», *** на вищезазначену СТО.
Але, сьогодні і надалі я вимушений відмовитись від послуг вищезазначеної СТО. Зокрема, автомобіль ЗАЗ 1102 ***, що на даний час має проблеми з двигуном, швидше за все буде відремонтовано на іншій СТО.
Це пов’язано з тим, що 9 серпня 2011 року, передаючи на ремонт свій автомобіль, співробітники СТО відмовились одразу прийняти його, посилаючись на наказ керівництва, який забороняє приймати автомобілі на ремонт з запчастинами замовника, якщо власник авто на надає з цими запчастинами сертифікат якості та чек. Чек у мене був, але копії сертифіката не було. На мою пропозицію написати розписку, що я не буду мати претензій до СТО, пов’язаних з якістю запчастин, мені відповіли відмовою. Натомість мені запропонували ремонтувати авто з використанням запчастин СТО. Але!
По-перше, мене не влаштовують ціни СТО на запчастини (290 грн. за «корзину» порівняно з 175 грн, які я заплатив за неї в магазині АвтоПлюс),
По-друге, продавці в магазині при СТО не змогли показати сертифікат якості на вищезазначену запчастину, і навіть не змогли відповісти на питання, хто є виробником запчастини, посилаючись на відсутність коробки! «Корзина» була запакована в поліетилен і не містила відомостей про виробника!
По-третє в автомагазині при СТО не завжди є в наявності запчастини, необхідні для ремонта, а їх необхідність може з’ясуватися після того як майстер розібрав відповідний вузол авто, і я не можу поїхати за нею. Для усунення таких незручностей я покупаю запчастини заздалегідь, і просто попереджаю магазин, в якому покупаю запчастини, про те, що можу повернути запчастину, якщо вона не знадобиться.
Маючи намір відремонтувати моє авто (ЗАЗ 110307 ***) 9 серпня у майстра, якому я довіряю, і з яким я домовлявся попередньо, я був вимушений витратити декілька годин на отримання копій документів, які підтверджували той факт, що придбані мною запчастини звільняються від сертифікації.
Вважаю дії керівництва СТО умисним примушенням мене придбавати запчастини в конкретно зазначеному магазині при СТО, обмежуючи моє право на вільний вибір постачальника запчастин, що вважаю для себе неприпустимим.
На скаргу прошу відповісти письмово в визначені чинним законодавством терміни.
10.08.2011
Добавлено спустя 5 минут 6 секунд:
И, собственно ответ.