Зима... шип/не шип?

Обсуждение вопросов касающихся ремонта и эксплуатации шин и колесных дисков

Зима... шип/не шип?

Сообщение dl » 22.09.2008 11:18

Итак. Передний привод, пробег 80% город (наш, родной), обычно чищеный достаточно хреново. Скоростные режимы и летом до 130 км/ч, зимой до 120 в хорошую погоду, не больше. Буквально до сегодняшнего утра был уверен что шип мне не нужен. Уже даже вроде резину присмотрел. И тут меня ввели в сомнения. Прошу мнений, ссылок и пр. Пока вот нашел тестик :
И мы смело рекомендуем именно эти (заметьте, шипованные) модели — и для заснеженной глубинки, и для крупных городов.
....
Но причина для «нешипованного» предпочтения, как нам кажется, есть только одна — это меньшая шумность. Мы выбираем шипы...
...сидел, борщ ел. Кастетом-БАМ! Всё, лица нет! ©
-----------
"Будь мужиком, а не би. Жизнь - не гольф, а регби!" ©
Аватара пользователя
dl
Действительный член клуба
Действительный член клуба
 
Сообщeния: 9805
Зарегистрирован: 23.05.2008 13:56
Откуда: Сумы
Автомобиль: Французский бегемот
Имя: Дмитрий
Благодарил (а): 2381 раз.
Поблагодарили: 1885 раз.

Re: Зима... шип/не шип?

Сообщение gonka » 22.09.2008 13:32

Только шипы. Последние две зимы катался на шипованом Матадоре- просто супер, нигде не подводила.
Тестик: http://shinam.ru/obzory/testy_zimnih_sh ... ez_shipov/
http://orbita.auto.sumy.ua/
Космичёвский ремонт :)
Аватара пользователя
gonka
 
Сообщeния: 1331
Зарегистрирован: 13.09.2008 19:59
Откуда: Сумы
Автомобиль: SuperBod"ka
Имя: Богдан
Благодарил (а): 177 раз.
Поблагодарили: 134 раз.

Re: Зима... шип/не шип?

Сообщение Serhiy » 22.09.2008 13:55

З приводу того, шиповану або нешиповану гуму брати на зиму, відповідь неоднозначна. З теоретичної точки зору Шип повинен забезпечувати вищий коефіцієнт зчеплення коліс з дорогою, що особливо важливе в ожеледь. Але деколи нешипованная зимова гума поводиться на слизькій дорозі на порядок вище за шипованних моделі покришок. У чому ж справа?
Поведінка автомобіля на дорозі залежить не лише від наявності/відсутності Шипа. Визначальними чинниками також є хімічний склад гуми, малюнок протектора.
Давайте спробуємо розібратися, що ж буде краще в конкретних умовах?

В умовах ожеледі або накатаного снігу за допомогою Шипа досягається збільшення коефіцієнта зчеплення зимових шин з дорогою.
Існує два варіанти - або Ви відразу набуваєте шипованні зимові шини, або робите ошиповку звичайної зимової гуми. Зрозуміло, що чим більше буде Шипа на шині, тим краще поводитиметься машина (скоротиться гальмівний шлях, знизиться вірогідність пробуксування). А для більшої ефективності Шип повинен розташовуватися не на одній лінії, а хаотично розкидані по поверхні шини. Лише пам'ятаєте, що ошипувати можна не кожну гуму.
З імпортних шипованних шин на слизькій дорозі добре себе зарекомендувала модель Nokian Hakkapeliitta. Їх особливість (починаючи з четвертої моделі) в тому, що Шип в перетині має квадратний перетин, а не круглий. За рахунок цього забезпечується краща якість зчеплення з дорогою.
Нешиповані зимові шини
При їзді по глибокому снігу на керованість автомобіля впливає не лише наявність Шипа, але і малюнок протектора зимової гуми. Як правило, найбільш ефективні виявляються зимові шини з безліччю прямокутних шашечок, розташованих в шаховому порядку. Важлива також і глибина малюнка – у більшості моделей цей параметр складає від 9 до 10 мм. На зчеплення з дорогою впливає і наявність дрібних смужок (ламелей) на протектори шин. За рахунок їх і шипованниє, нешипованниє зимові шини краще тримаються за дорогу.

На наших дорогах велику частину зими лежить мокрий сніг або навіть геть відсутній, тоді треба задуматися про покупку нешипованних зимових шин. По-перше, Шипи будуть малоефективні при розгоні і гальмуванні на асфальтовій дорозі. По-друге, із-за Шипа зменшується площа контакту колеса з дорогою, що наводить до зменшення коефіцієнта зчеплення і, як наслідок, погіршення керованості автомобілем. По-третє, при їзді по асфальту шипованні зимові шини служитимуть додатковим джерелом шуму.
На що ж звернути увагу при виборі нешипованних зимових шин.
На мокрому снігу кращу поведінку автомобіля забезпечує гума з направленим малюнком протектора, який сприяє відведенню сльотів з-під колеса. Малюнок таких зимових шин схожий з літніми дощовими, в яких будова протектора нагадує ялиночку.

Загальні рекомендації по вибору зимових шин
Зимові шини в середньому служать 2-4 сезони. Коли вони істіраются – глибина протектора стає менше 4 мм – приходить пора їх заміни.
Склад гумової суміші для зимових шин підбирається таким чином, що колесо як би «прилипає» до слизького покриття. Тому для їзди в засніжених умовах або при ожеледі більше личать м'якші зимові шини. На асфальтовому покритті в зимовий час м'які шини будуть також ефективні, але швидше зношуються – потрібні твердіша гума. На дотик цей чинник визначити важко, але щось конкретне може порадити продавець (на підставі відгуків покупців).
Ефективнішими частенько виявляються зимові шини з ассиметрічним малюнком протектора. При цьому, наприклад, зовнішня частина шини відповідає за рух по асфальтовому покриттю, внутрішня – по засніженому. Слідує, лише правильно встановлювати такі шини згідно з нанесеною на ній маркіровкою.
Розмір зимових шин
Розміри зимових шин (втім як і літніх) варто вибирати з тих, що рекомендовані автовиробником. Якщо брати набагато більше по ширині, то площа контакту колеса з дорогою, природно, збільшиться. Але при цьому маса автомобіля розподілиться таким чином, що зчеплення шини з поверхнею дороги зменшиться.
Якщо вже не виявилося необхідного розміру, то краще вибрати меншу по ширині модель зимових шин, але при цьому велику по висоті профілю.

Експлуатація зимових шин
Багато хто «взуває» свій автомобіль в зимові шини лише після випадання першого снігу і появи ожеледі на дорогах. Це частенько стає причиною збільшення кількості аварій на початку зими. У загальному випадку рекомендується міняти гуму на зимову вже при температурі 7 градусів.
Причому зимові шини як шипованниє, так без них вимагають дбайливої експлуатації на перших декількох сотнях кілометрів. Обкатку без різких гальмувань, з плавними розгонами і акуратними входженнями в повороти рекомендується для того, щоб шини зберегли свої властивості на довгий час. Особливо це вплине на те, скільки протримається Шип в гумі.
Багато цікавить, чи можна поставити зимову гуму лише на провідні колеса, і таким чином заощадити. Таке рішення вплине на поведінку машини, але не завжди кращим чином. Природно, при русі з місця відчується помітна зміна в позитивну сторону, але в поведінці автомобіля на дорозі можуть виникнути декілька неприємних моментів. Наприклад, на задньопривідних авто при гальмуванні маса переноситься на передні колеса, у результаті, виходить користь від зимової гуми на задніх колесах невелика. Або при вході в поворот автомобіль із заднім приводом з шипованной гумою лише задніх колесах на обмерзлій дорозі буде також погано слухатися керма. І такої проблеми не позбавлені і передньопривідні авто. Зимові шини лише на передніх колесах дозволять швидше рушати. Але при гальмуванні, і навіть при скиданні швидкості задні колеса підуть юзом. Тому якщо купувати, то вже повний комплект зимової гуми. Звичайно, якщо витримувати спокійний темп їзди, то в принципі Ви моєжете і не відчути різниці. Але в несподіваних ситуаціях (екстреному гальмуванні, заметі) Ваш автомобіль буде упевненіше триматися на дорозі при комплектації однаковою зимовою гумою. І тим легше Вам буде ним управляти.
Якщо Ви купите шиповану зимову гуму, але із-за мінливої погоди доведеться «вигнати» авто на асфальт, то рушайте акуратніше. Різкий старт і екстрене гальмування недопустимі, якщо не хочете за один раз розгубити весь Шип. Також не забувайте наклеювати на свій автомобіль знак «Ш» – задні водії матимуть на увазі, що у Вас буде коротший гальмівний шлях, і, відповідно, триматимуть велику дистанцію.

Не моё.
Не люблю людей, которые курят асфальт...
Аватара пользователя
Serhiy
 
Сообщeния: 159
Зарегистрирован: 02.09.2008 21:08
Откуда: Сумы
Автомобиль: ВАЗ-2106
Имя: Serhiy
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 4 раз.

Re: Зима... шип/не шип?

Сообщение andre » 22.09.2008 14:26

ну... шипы - для льда
по снегу они нетак эффективны
шипованная резина дороже
есть некачественная шиповка
лед у нас - редкое явление
я помню только 2 поездки де я совался еле-еле по льду...
думаю у шиповки больший расход бензина
+ если шипы повылитают, а они повылитают, т к 99% пробега замой - асфальт = шинам капец
думаю шипы для езду по катку, а таких условий у нас НЕТ
я в ваших сообщениях, dl видел нотку экономии)) так зачем платить за ненужную опцию?
даже шипы на гололеде не дадут илюзию асфальта
________________________
зимой кроме шин нужно менять и стиль вождения
Аватара пользователя
andre
 
Сообщeния: 755
Зарегистрирован: 24.07.2008 12:53
Автомобиль: ВАЗ210994
Имя: Андрей
Благодарил (а): 239 раз.
Поблагодарили: 79 раз.

Re: Зима... шип/не шип?

Сообщение strizzz » 15.10.2008 00:10

Шип рекомендуют специ. И даже раз был благодарен что убедили купить. Отъездил сезон. Но больше не куплю, т.к предпочетаю комфорт. При езде по городу на шипах еще сносно, но на дальняк...120 км\ч...гул и шипы начинают иногда теряться :lol:.
strizzz
 
Сообщeния: 71
Зарегистрирован: 08.10.2008 12:41
Автомобиль: Opel Zafira A
Имя: Юрий
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 13 раз.

Re: Зима... шип/не шип?

Сообщение dl » 16.10.2008 08:59

Вчерась по случаю купил октябрьский номер AutoBild. Ну про шип там вопрос ваще не стоит - Европа, а тестировали они всесезонки, при чем тестировали как по летним методикам так и по зимним. Сделали интересный вывод - реально на бюджетных автомобилях вполне допустимо использование всесезонных шин круглый год. В целом отставания от зимней и летней шины (в соотв. тестах) были небольшими.
Одно только как по мне не совсем правильно - собсно зимняя и летняя шина какая именно использовалась? Может там Роззяву за эталон взяли - тогда и нормальная зимняя летом хорошие результаты в сравнении покажет :)
...сидел, борщ ел. Кастетом-БАМ! Всё, лица нет! ©
-----------
"Будь мужиком, а не би. Жизнь - не гольф, а регби!" ©
Аватара пользователя
dl
Действительный член клуба
Действительный член клуба
 
Сообщeния: 9805
Зарегистрирован: 23.05.2008 13:56
Откуда: Сумы
Автомобиль: Французский бегемот
Имя: Дмитрий
Благодарил (а): 2381 раз.
Поблагодарили: 1885 раз.

Re: Зима... шип/не шип?

Сообщение Trader » 09.11.2009 21:51

В твоем случае нужна нешипованная резина. Причём на голом асфальте на шипах хуже. Сам не проверял, но интересовался у друзей, ездящих на шипах.
Trader
 

Re: Зима... шип/не шип?

Сообщение Serge_13 » 16.11.2009 13:18

Итак. Передний привод, пробег 80% город (наш, родной), обычно чищеный достаточно хреново. Скоростные режимы и летом до 130 км/ч, зимой до 120 в хорошую погоду, не больше. Буквально до сегодняшнего утра был уверен что шип мне не нужен. Уже даже вроде резину присмотрел. И тут меня ввели в сомнения.
У нас нет дорог летом... Зимой обледенелые канавы (даже на центральных улицах), по другому не назовешь... Во дворах вообще окопы по 10-25 см высотой. Поэтому однозначно - шипы... Просто еще зимы нет... Ноябрь +10, можно ездить на летних( с нормальным протектором)... Посмотрим, что люди будут советовать в феврале...
Будьте здоровы!
Аватара пользователя
Serge_13
 
Сообщeния: 535
Зарегистрирован: 09.01.2009 09:24
Откуда: Sumy
Автомобиль: LanOs
Имя: Cергей
Благодарил (а): 69 раз.
Поблагодарили: 81 раз.

Re: Зима... шип/не шип?

Сообщение dl » 16.11.2009 13:22

Serge_13 писал(а):Итак. Передний привод, пробег 80% город (наш, родной), обычно чищеный достаточно хреново. Скоростные режимы и летом до 130 км/ч, зимой до 120 в хорошую погоду, не больше. Буквально до сегодняшнего утра был уверен что шип мне не нужен. Уже даже вроде резину присмотрел. И тут меня ввели в сомнения.
У нас нет дорог летом... Зимой обледенелые канавы (даже на центральных улицах), по другому не назовешь... Во дворах вообще окопы по 10-25 см высотой. Поэтому однозначно - шипы... Просто еще зимы нет... Ноябрь +10, можно ездить на летних( с нормальным протектором)... Посмотрим, что люди будут советовать в феврале...
Всю прошлую зиму отъездил без шипа, на "липучке" и трасса (разная, как бориспольская, так и по полям в Краснопольском районе), и город, и мясо (лес и прочая фигня, но без особого фанатизма) -- что нет шипа пожалел один раз -- в краснопольском районе -- ехать пришлось 60-70, на шипе наверное километров до 80 можно было бы разогнаться. Усе. :idontnp: Лично я смысла в шипе не вижу. Хорошая нешипованая + цепи, если уж любитель в полную :opa: залазить. Цепи много эффективней шипов. А тарахтеть половину времени "каблуками" :idontnp:
...сидел, борщ ел. Кастетом-БАМ! Всё, лица нет! ©
-----------
"Будь мужиком, а не би. Жизнь - не гольф, а регби!" ©
Аватара пользователя
dl
Действительный член клуба
Действительный член клуба
 
Сообщeния: 9805
Зарегистрирован: 23.05.2008 13:56
Откуда: Сумы
Автомобиль: Французский бегемот
Имя: Дмитрий
Благодарил (а): 2381 раз.
Поблагодарили: 1885 раз.

Re: Зима... шип/не шип?

Сообщение Serge_13 » 16.11.2009 13:29

Тогда чего спрашиваешь? Какую модель взял?
В принципе, раньше ездили без абс, на перезженной, нарощеной резине и ниче... Народня мудрость - Не доверяй, жене, тормозам и "резине"...
Но все тесты подтверждают, что шип зимой имеет более стабильное поведение, зря что ли требуется наклейка Ш?
Будьте здоровы!
Аватара пользователя
Serge_13
 
Сообщeния: 535
Зарегистрирован: 09.01.2009 09:24
Откуда: Sumy
Автомобиль: LanOs
Имя: Cергей
Благодарил (а): 69 раз.
Поблагодарили: 81 раз.

След.

Вернуться в Диски и шины



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1